Aanstaande woensdag 10 juni vanaf 8:00 uur vinden er werkzaamheden plaats ter behoeve van de renovatie van ons hoofd riool-gemaal en zal er een nieuwe pomp worden gemonteerd.
Wij verzoeken u hier rekening mee te houden door deze dag zo min mogelijk water door te trekken of weg te spoelen en dus vragen wij u ook om op deze dag ook geen wasmachine te gebruiken.
Ook zal de wasserette dan buiten bedrijf worden gesteld.
Alvast bedankt voor uw medewerking en begrip.

